Baltika müük kasvas 3%

Baltika müük kasvas märtsis aastaga 3% ja see ulatus 4,289 mln euroni, teatas ettevõte börsile.

Jaemüük kasvas 5%, 3,989 mln eurole. Hulgi- ja e-poe müük jäi aasta varasemaga võrreldes samale, 298 000 eurole.

Jaemüük kasvas Eestis 13%, Leedus 7% ja Lätis 6%. Ukrainas vähenes müük 4% ja Venemaal 3% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. 

Hulgi- ja e-poe müük jäi eelmise aasta märtsiga võrreldes samale tasemele.
Baltikal oli märtsi lõpu seisuga 112 kauplust müügipinnaga 22 188 m², kuu keskmine müügipind vähenes 1% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.

3 kuu kokkuvõttes ulatusid müügitulud 13,163 mln euroni, kasvades eelmise aastaga võrreldes 4%, sealhulgas jaemüük oli kokku 12,267 mln eurot (+6%) ja hulgi- ja e-poe müük 879 000 eurot (+4%).

Osale arutelus

  • Romet Kreek

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara