Apple vabandas kehva teeninduse pärast Hiinas

Apple'i tegevjuht Tim Cook vabandas iPhone'i garantiipoliitika pärast Hiinas seoses klienditeeninduse kriitikaga, vahendas Bloomberg.

Cooki teatel muudab Apple senist tava, kui "probleemsete" iPhone'ide ostmisele järgnenud 15 päeva jooksul pakuti asendust või tagasimakset. Apple tõotas parandada koolitust, klienditeenindust ja Hiinas Apple'i tooteid müüvate poodide jälgimist.

Vabandus saabus pärast Hiina kommunistliku partei ametliku häälekandja People's Daily artiklite seeriat, mis kritiseeris iPhone'i tootjat kehva teeninduse pärast.

Hiina on Apple'i jaoks USA järel suuruselt teine turg, kus majandusaasta esimese kvartali (lõppes detsembris) müügi suuruseks oli 6,83 miljardit dollarit.

Väärtpaberibörsil Nasdaq kohaliku aja järgi kell 13:31 (Eestis kell 20:31) langes Apple Inc 1,73%. Aastaga on ettevõtte aktsiahind kukkunud 27,53%.

Osale arutelus

  • Ken Rohelaan

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara