Prisma: klient käib poes harvem, ent kulutab rohkem

Üks oluline muudatus, mida on tarbija käitumises viimastel kuudel märgata, on muutus poekülastuse harjumustes, ütles ASi Prisma Peremarket turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas.

„Tundub, et inimesed käivad varasemast vähem poes, kuid see-eest ostetakse korraga märksa enam kaupa kui varem,“ lisas ta.

Lainase andmeil suurenes Prisma kaupluste märtsi müük võrreldes eelmise aastaga 11 protsendi võrra. ”Kõige suurema kasvuga oli meil märtsis toidukaupade, aiandus- ja remondikaupade, kodukaupade ning spordikaupade müük,“ täpsustas ta.

Lainase kinnitusel vaatavad nad lähitulevikku optimistlikult. „Arvestades, et ükskord peaks ka kevad saabuma ning sellega seoses vähenema elektri- ning küttearved, oleme igati optimistlikult meelestatud,“ sõnas ta.

Statistikaameti teatel suurenes jaekaubandusettevõtete jaemüük tänavu veebruaris eelmise aasta veebruariga võrreldes püsivhindades 2 protsenti. Samas kui jaanuaris suurenes jaemüük stabiilselt 4 protsendi võrra, siis veebruaris kasv aeglustus. Toidukaupade jaemüük, mis jaanuaris mõnevõrra aeglustus, pöördus veebruaris langusesse ning vähenes eelmise aasta sama kuuga võrreldes 2 protsenti.

 

Osale arutelus

  • Väinu Rozental

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara