Rautakesko juht: Tallinnas on ka kauplejaid rohkem

Tallinnas on potentsiaalseid kauplusekülastajaid rohkem, aga siin on ka rohkem kauplejaid ja see tasakaalustab külastatavuse suuremat potentsiaali, ütles ASi Rautakesko tegevjuht Alo Ivask.

„Kõikidel meie konkurentidel on Tallinnas samuti pood ja poodide hulk natuke hajutab kliendivoogu erinevate kaupluste vahel,“ lisas Ivask.

Rautakeskol on üle Eesti 8 K-Rauta kaubamärgi all tegutsevat kauplust: kaks Tallinnas, üks Tartus, Pärnus, Võrus, Valgas, Rakveres ja Kuressaares.

Ivask möönis, et kui vaadata keskmist ostu, siis kipub see Tallinnas olema ikkagi suurem kui mujal regioonis. „Keskmise ostu vahe meie poodides võib olla isegi kuni paarikümmend protsenti,“ täpsustas ta.

Ivaski sõnul ei ole nende Tallinna kauplused võrreldavad kauplustega maakonnakeskustes. „Tallinna kauplused on suuremad ja neis on sortiment laiem,“ rääkis Ivask. „Oleme oma kaupluste kontseptsiooni kohandanud vastavalt iga piirkonna ostujõule ja potentsiaalsele klientide arvule. Ja ehkki on meil näiteks Valgas kohapeal sortiment väiksem, pakume kliendile võimalust kaup kohapeale tellida. See võtab küll mingi aja, aga see on kohalikule kliendile mugavam – ta ei pea kauba järele Tallinna poodi sõitma.“

Äripäev küsis täna ettevõtjailt, kuidas neid mõjutab rikkuse koondumine Tallinna. Küsimuse ajendiks on Äripäeva esmaspäevane kaanelugu, mis näitab Eurostati andmetele toetudes, et tallinlane on juba peaaegu sama rikas kui keskmine soomlane.

Osale arutelus

  • Väinu Rozental

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara