Euronicsi teenindajad on tunnustatud rohkete eelteadmistega

Elektroonikamüügi valdkond eeldab klienditeenindajatelt rohkem eelteadmisi, keerukate toodete tundmisi ja uute trendidega kursis olemist kommenteerib Sandman Grupi AS turundusjuht Kaili Nikkinen.

„Kõik teenindajad, kes teevad toote tundmaõppimiseks suure eeltöö ära on kogemustega ja motiveeritud olema pikaajalised ja lojaalsed töötajad,“ sõnas Nikkinen.

Nikkineni sõnul väärtustab ja kiidab Euronicsi juhtkond häid töötajaid müügitulemuste parendamise ja klientide teenindamise eest. Samuti kasutavad nad Kiida Teenindajat kampaania tulemusi ettevõtte iga-aastase Parima Meeskonna ja Parima Kaupluse valikul.

„TOP 10 saanud kaupluste puhul saab välja tuua seda, et selles piirkonnas on aktiivsed ning toredad püsikliendid, kes ei pea paljuks enda häid kogemusi jagama,“ kommenteeris Nikkinen.

Eile avaldatud Hea teeninduse kuu enim kiidetud ettevõtete TOP 10, kus Euronics sai viienda ja kuuenda koha.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara