Autor: Maarit Eerme • 3. aprill 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Euronicsi teenindajad on tunnustatud rohkete eelteadmistega

Elektroonikamüügi valdkond eeldab klienditeenindajatelt rohkem eelteadmisi, keerukate toodete tundmisi ja uute trendidega kursis olemist kommenteerib Sandman Grupi AS turundusjuht Kaili Nikkinen.

„Kõik teenindajad, kes teevad toote tundmaõppimiseks suure eeltöö ära on kogemustega ja motiveeritud olema pikaajalised ja lojaalsed töötajad,“ sõnas Nikkinen.

Nikkineni sõnul väärtustab ja kiidab Euronicsi juhtkond häid töötajaid müügitulemuste parendamise ja klientide teenindamise eest. Samuti kasutavad nad Kiida Teenindajat kampaania tulemusi ettevõtte iga-aastase Parima Meeskonna ja Parima Kaupluse valikul.

„TOP 10 saanud kaupluste puhul saab välja tuua seda, et selles piirkonnas on aktiivsed ning toredad püsikliendid, kes ei pea paljuks enda häid kogemusi jagama,“ kommenteeris Nikkinen.

Eile avaldatud Hea teeninduse kuu enim kiidetud ettevõtete TOP 10, kus Euronics sai viienda ja kuuenda koha.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757