Parima teenindusega kauplus on Maximale uhkuseks

Hea teeninduse kuu raames enim kiidetud Maxima XX kauplus on olnud juba viis aastat ettevõttele uhkuseks.

Lehtmäe sõnul andsid nad eelmisel aastal 100 hulka pääsenud kauplustele võimaluse kollektiiviga midagi ühiselt ette võtta. „Üks kauplus korraldas kollektiiviga reisi Soome ja teise kaupluse personal külastas kontserti,“ tõi Lehmäe näite preemiast.

„Kindlasti kommunikeerime ettevõtte sees Hea Teeninduse kuu kampaania resultaate, täname tunnustuse saanud kauplusi ja toome neid teistele eeskujuks,“ sõnas Lehtmäe. Lisades, et kaupluse edukus sünnib koostöös ja ühtsustundest. „Hea teeninduse aluseks on kokkuhoidev kollektiiv, hea sisekliima ja rahulolevad kliendid,“ kinnistas Lehtmäe.

Maxima osaleb Hea teeninduse kuu kampaanias juba teist aastat.

Eile avaldatud Hea teeninduse kuu enim kiidetud ettevõtete TOP 10, kus Maxima sai esimese koha ja 8 koha.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara