Shu: eestimaalased eelistavad täisnahast kingi ja kotte

Inimesed soovivad üha enam moodsaid jalanõusid, mis ei ole kõrgmoe hinnaklassis, kuid on seejuures heast materjalist ning kvaliteetsed. Seetõttu on jalatsiketi Shu naturaalsest nahast jalatsite ja kottide müük paari viimase aastaga kahekordistunud.

“Inimeste kindlus tuleviku ees on taastunud, mis on selge põhjus, et moekaupade sh jalatsite vastu tuntakse suuremat ostuhuvi,” selgitas Shu ja ABC Kinga tegevjuht Enn Parel.

“Kuigi kunstnahast kingade ja kottide osakaal kogumüügist on Shus kui soodsama hinnaklaasiga kauplusteketis 58% kogumüügist, on nahast toodete osakaal kasvanud mullusega võrreldes 19%lt 33%le, mis näitab selget trendi muutust – eestimaalased eelistavad paremat ja moodsamat kaupa. SHU on suunatud ratsionaalsele kliendile, kelle jaoks ei ole kauba juures esmatähtis mitte kaubamärk, vaid toote hea hinna ning kvaliteedi suhe.”

Enn Parel ütles, et rohkem torkab täisnahast toodete populaarsuse muutus silma naiste puhul, kus kasv on ligi kahekordne – 16%lt 31%le. “Naised ongi suuremad moesõbrad ning ka trenditeadlikumad,” märkis Enn Parel. “

“Shus oleme eelnevast tulenevalt muutnud kaubavalikut ning toonud müügile kaupu, mis on kingamoe hitt-toodete väärilised,” lisas Enn Parel. “Kuna majanduslike võimaluste taastumine on Eestis piirkonniti erinev, siis on olemas ka teatavad regionaalsed eripärad. Kui Tallinnas eelistatakse rohkem kallimat bärndikaupa, siis mujal Eestis on hinnatundlikkus suurem, kuid kvaliteedinõue on kõikjal sama.”

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara