Saku Õlletehas tutvustab uute toodete sündi

Eesti üks tuntumaid joogitootjaid AS Saku Õlletehas tutvustab 26. aprillil Äripäeva Tööstuse klubi raames huvilistele seda, kuidas näeb ettevõttes välja uute toodete arendamine ja disain.

Aprillikuu lõpus toimuvat Tööstuse klubi võõrustavad ASi Saku Õlletehas juhatuse esimees Margus Kastein ja turundusdirektor Kadri Ärm, kes räägivad sellest, milline näeb välja uute toodete arendusprotsess Eesti ühes tuntumas tootmisettevõttes ning kuidas Saku Õlletehas oma uusi tooteid turule toob.

Lisaks saavad huvilised ülevaate sellest, millised on Saku Õlletehase kogemused oma värskete toodete disainimisel.

Äripäeva Tööstuse klubi „Uute toodete arendamine, disain ja turundus Saku Õlletehases“ toimub reedel, 26. aprillil ASis Saku Õlletehas (Tallinna mnt 2, Saku).

Tööstuse klubis osalemine maksab 68 eurot (km-ga 81.60 eurot).
Registreerimiseks saab osalusankeedi täita kuni 25. aprillini SIIN, saata osalemissoovi oma andmetega meiliaadressile raigo.neudorf@aripaev.ee või helistades telefonil 51 69 747.

Tööstuse klubi päevakava:

10.00-10.15 Kogunemine
10.15-10.30 Ettevõtte tutvustus. AS Saku Õlletehas juhatuse esimees Margus Kastein
10.30-11.30 Kuidas arendab, disainib ja turustab oma uusi tooteid Eesti üks juhtivaid joogitootjaid. AS Saku Õlletehas turundusdirektor Kadri Ärm
11.30-12.15 Ringkäik Saku Õlletehases
12.15-12.45 Klubi kokkuvõte, küsimused vastused


 

Osale arutelus

  • Raigo Neudorf

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara