E-poes tagastatakse 10-20% kaubast

Eesti e-kaubanduse Liidu seminaril rääkis Kingakaubamaja.ee omanik Olesja Roos, et neil tagastatakse keskmiselt 10-20% ostudest.

Roos avas seminaril osalejatele e-poe kaupade tagastamise köögipoolt rääkides, et peamiseks tagastamise põhjuseks on vale suurus (ligi 60% kõigist tagastustest), ebasobiv värv või ebamugav mudel. Tema sõnul ostetakse mujal maailmas kingi sedasi, et tellitakse kolm paari jalatseid ja tagastatakse e-kauplusele kaks paari. "See trend hakkab ka Eesti e-kaubandusse jõudma," sõnas Roos.

Ettekandes tõi ta välja, et tagastuse keskmine osakaal ostudest on mujal maailmas 17-25%, kingakaubamaja.ee-s on see hetkel 10-20%. "Tagasituste arv suureneb kampaania käigus ja kui toote kohta pole e-poes piisavalt infot," ütles Roos.

Antud seminaril esines ka Tarbijakaitseameti finants- ja sideteenuste talituse jurist Kadi Raudsepp, kes andis põhjaliku ülevaate e-kauplejatele esitatavatest nõudmmistest, olulisematest muudatustest Võlaõigusseaduses ning ülevaate kliendi probleemidest, millega Tarbijakaitseameti poole pöördutakse.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara