Klientide rüselused sundisid Prismat allahindlusprotsenti vähendama

Prisma vähendas viimase kuupäevaga toodete allahindlusprotsenti, et vähendada konfliktide tekkimist poodides.

E24-ga rääkinud Prisma pressiesindaja Kadri Lainase sõnul tekitasid 50-protsendilised allahindlused sageli kauplustes klientide vahel väikeseid võitluseid ja erinevaid pettuseid.

"Kuna allahindlusega tooteid on alati piiratud arv, siis on tekkinud antud toodete pärast väikeseid rüselusi selle üle, kes allahinnatud toote või tooted endale saab. Vahel kleebitakse ka allahindluse kleepse ümber nendele toodetele, millel säilivusaega jagub veel pikalt," selgitas Lainas.

Seetõttu müübki nüüd Prisma viimase kuupäevaga tooteid 30 protsenti odavamalt.

Osale arutelus

  • Ave Lepik

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara