Selveri ostudirektor liikus I.L.U. ketti

Selveri senine ostudirektor Tiiu Valk hakkas alates 8. aprillist TKM Beauty ärisuunda arendama ja ostudirektori ülesandeid täidab praegune peaostujuht Karin Männik.

Selveri avalike suhete juhi Annika Vilu sõnul teeb Tiiu Valk kontsernisisest karjääri ning alustas esmaspäevast Kaubamaja Grupi ilutoodete ärisuunda arendama. „Meie kontsernis pole see esmakordne näide, et uute ärisuundade väljaarendamisel kasutatakse kogenud kolleegide kompetentsi,“ kommenteeris Vilu.

Vilu sõnul võtab Selver endale aega, et rahulikult otsustada muudatusest tulenevad edasised sammud.

Selver ei soostunud täpsemalt kommenteerima ametikoha vahetamise põhjuseid.

Tiiu Valk on töötanud Selveri ja Kaubamaja süsteemi ostuteenistuses viimased 14 aastat.

“Uue ametikoha pakkumine tuli TMK Beauty juhilt Lea Endriksonilt ning otsustasin oma ärielus teha väikese pöörde,” kommenteeris Valk. Lisades, et ametikoha vahetuse otsus sündis arutades erinevaid arenguvõimalusi, vajadusi ja väljakutseid.

“Ametikohavahetus ei olnud kindlasti mitte survestamisena vaid pakkumisega Lea Endriksoni poolt Selveri juhi Andres Heinveri heakskiidul ja teadmisel,” kinnitas Valk.

Uues ametikohas keskendub Valk ilutoodete maaletoomisele ning Beauty keti tulemuslikumaks muutmisele.

TKM Beauty kett on turul tegutsenud 2009. aastast  ja tuntud eelkõige I.L.U. poodide operaatorina. 

TKM Beauty kuulub Tallinna Kaubamaja kontserni ning 2012 aasta müügituli oli 4,1 miljonit ning puhaskahjum 0,4 miljonit eurot.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara