Viru Keskuse käive kasvas I kvartalis veidi

Viru Keskuse kaupluste esimese kvartali käive oli tänavu 28,5 miljonit eurot,  mis võrreldes eelmise aasta esimese veerandiga kasvas 3,6 protsenti.

Viru Keskuse külastajate arv on hoogsalt suurenenud - esimeses kvartalis külastas keskust üle 3,4 miljoni inimese, mis on 27,6 protsenti rohkem kui möödunud aasta samal perioodil.

“Esimese kvartali tulemusi võib tänases majanduskeskkonnas pidada heaks ja ootuspäraseks,” ütleb Viru Keskuse juhatuse liige Ants Vasar. “Muuhulgas selgitab külastajate arvu hüppelist kasvu keskuse loendursüsteemi väljavahetamine uue, kaasaegse ja täpsema vastu.”

Vasara hinnangul pole lähiajal oodata suuri muudatusi nii jaekaubanduse arengutes kui ka tarbija käitumises: “Tarbijad on jätkuvalt kaalutlevad ja ratsionaalsed, mistõttu lähikuudel säilib tagasihoidlik ostuaktiivsus. Suhteliselt madal tööpuudus ja reaalpalga suurenemine toetavad samas jaekaubanduse müügitulu kasvu, mis aasta teises kvartalis jääb eeldatavasti 5 protsendi lähedale.”

Viru Keskuse ostude arv jäi 2013. aasta esimeses kvartalis eelmise aastaga kõrvutades samale tasemele, kuid keskmine ostusumma suurenes aastaga 8,1 protsenti.

Viru Keskuses sooritati aasta esimeses kvartalis 2,1 miljonit ostu ning keskmine ostusumma oli 13,4 eurot.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara