Amserv sai tunnustuse Euroopast

Toyota müügi- ja müügijärgse teenindusega tegelev Riias asuv Amserv Motorsi esindus pärjati neljandat aastat järjest Toyota Euroopa kliendirahulolu tiitliga „Ichiban“ ning Amsev Järve esindus jõudis kahe parima kliendirahuloluga Toyota esinduse hulka Eestis.

„Saime taas kinnitust, et Amservi esindused on Baltimaade parimad automüüjad. Meie jaoks on klienditeenindus strateegiliselt oluline valdkond ning heameel on tõdeda, et pingutused on vilja kandnud ning tunnustust leidnud, kommenteeris saavutust Amserv Grupi tegevdirektor Mart Mägi. "Tänan kliente, kes tagasiside andmise läbi tiitli võitmisesse oma panuse andsid," lisas Mägi. 

Ichiban on jaapanikeelne sõna, mis on osa väljendist Okyakusama Ichiban („klient ennekõike”), milles Ichiban’i tähendus on „esimene” või „number üks”. Ichibani auhind antakse kõrge kliendirahulolu taseme saavutamise eest nii müügi kui ka müügijärgse teeninduse valdkonnas.

Alates 2006. aastast, mil Toyota Motor Europe hakkas iga-aastast Ichibani auhinda välja andma, on Toyota edasimüüjate kliendirahulolu näitajad paranenud müügi valdkonnas umbes 19% ja müügijärgse teeninduse valdkonnas 13%.

Amserv on suurim autode jaemüügi ning teenindusega tegelev kontsern Eestis ja Lätis. Ettevõtte turuosa Eestis oli 2012. aastal sõiduautode jaeturul üle 15%. Ettevõttel on kokku 13 esindust Tallinnas, Pärnus, Tartus, Paides, Viljandis, Riias, Ventspilsis ja Liepajas. Kontsern esindab Toyota, Opeli, Chevrolet’, Hyundai, Peugeot’, Lexuse ja Saabi kaubamärke. Amserv müüs 2012. aastal 7084 uut ja kasutatud autot ning ettevõtte järelteeninduse külastuste arv ulatus üle 125 000. Amservis töötab 480 inimest.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara