Kaubanduse klubi Äripäevas

10. aprillil toimus Kaubanduse Klubi Ärpäevas, kus teemaks oli "Kuidas pääseda meediasse?"

Sisukate ettekannetega esinesid Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel, enda kogemusest ja näpunäiteid pressiteate koostamisel jagas Saku õlletehase kommunikatsioonijuht Kristiina Tamberg ning kommunikatsiooniettevõte In Nomine konsultant Heikki Sal-Saller rääkis, et mida peaks meediale edastama ning mis kanaleid pidi. Samuti oli väga põnev ka see, et kas tasub osta kommunikatsiooni teenust sisse või teha ise.

Ettekanded leiab SIIT.

Poolpäev lõpetati väikese ringkäiguga Äripäeva toimetuses. Põigati sisse koosolekule, kus pandi kokku homset ajalehte, uudistati uurivat toimetust, vaadati Online-toimetuse köögipoolt. Samuti sai tähelepanu pööratud börsitoimetusele ja küljendajatele, kes lehe lõplikult kokku panevad.

Vaata pildigaleriid:

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara