Rimi tõstis kilekoti hinda kahekordseks

Rimi otsustas tõsta kilekoti hinna kahekordseks ja langetas paberkoti ning riidest poekottide hinda, et innustada kliente tegema loodussõbralikke valikuid.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul eelistavad kliendid kilekotti soodsa hinna tõttu. "Soovime innustada kliente tegema loodussõbralikke valikuid ning seetõttu võtsime vastu otsuse muuta kottide hindasid," ütles Lilleoja.

Ühes Rimi kaupluses müüakse Lilleoja sõnul keskmiselt 9000 kilekotti kuus, mis teeb umbes 5,5 miljonit kilekotti kuus kõigi suuremate jaekettide kaupluste peale. «See tähendab aastas enam kui 66 miljonit kilekotti, millest enamus jõuab kahjuks ühel hetkel loodusesse. Kilekott ei kõdune ja selle lagunemine võib erinevatel hinnangutel põhjal võtta aega kuni tuhat aastat.»

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara