Cherry arendab logistikat

Kupongiäri Cherry.ee tegevjuhi Priit Tompi sõnul on logistika ettevõttele uus valdkond, kuid klientide teenindamiseks otsitakse uusi võimalusi. Cherry avas esinduskaupluse Rotermanni kvartalis, et suhtlus kliendiga nende kontrolli all oleks.

Cherry soovib arendada logistikat seeläbi, et tarnitakse partnerite kaudu kaup kliendile kohale samal päeval, et vähendada tarneaegu. "Hetkel on see siiski veel ideetasandil, mis võib saada reaalsuseks aasta jooksul, kuid konkreetset ajakava paigas pole," selgitas Tromp, kuidas edeneb ettevõtte kulleriteenuse juurutamine.

Täna toimetab ettevõte nende veebipoest ostetu kundele kätte SmartPOSTi pakiautomaatide teenustega. "Oma väljastuspunkti otsustasime avada peamiselt seetõttu, et kliendikogemus oleks meie kontrolli all. Logistika on meie jaoks veel suhteliselt värske valdkond, arenguruumi jagub ja kindlasti plaanime tekitada juurde kohaletoimetamisviise, mis Cherryst ostmise kasutajale võimalikult valutuks muudaks," selgitas ta.

Kõigil B2C (ärilt-kliendile) teenuseid pakkuvatel logistikaettevõtetel tasuks tema hinnangul panna pea tööle, kuidas pakkuda just e-kaubanduse ettevõtetele sobivaid lahendusi pakkuda, nende ärispetsiifikast lähtuvalt. "Näiteks arvestades tõsiasja, et e-poest ostes võib kuller olla ainsaks näost näkku kontaktiks lõpptarbijaga ja pakkuda lahendusi, võiksid logistikafirmad mõelda, kuidas seda kogemust võimalikult e-poe brändiga sobituvaks muuta," leidis ta.

Tema sõnul ostavad inimesed üha altimalt internetist ning tema hinnangul on e-kaubanduse osakaal Eestis Lääne-Euroopaga võrreldes ebaproportsionaalselt väike.

Osale arutelus

  • Mariliis Pinn, Rivo Sarapik

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara