Hispaania moekett tuleb Eestisse

Vastavalt E.L.L. Kinnisvara ja Grupo Cortefiel brände Baltikumis frantsiisilepingu alusel esindava KarKat Fashion Groupi kokkuleppele jõuavad Cortefiel brändid E.L.L. Kinnisvara kolme kaubanduskeskusesse avades neis kokku 9 brändi kauplust. 

„Meil on väga hea meel olla KarKat Fashioni strateegiliseks partneriks Euroopa suure rõivakontserni Grupo Cortefiel brändide toomisel Eesti, Läti ja Leedu tarbijateni. Uued kaubamärgid on väärikas ja atraktiivne täiendus me tänasele brändiportfellile, tugevdades veelgi meie keskuste rõivakaupade valikut,“ ütles E.L.L. Kinnisvara juhatuse esimees Aldo Dapon.

Grupo Cortefiel avas aprillis Vilnius Panorama kaubanduskeskuses oma brändide Cortefiel, Pedro del Hierro, Springfield ja women’secret kauplused. women’secret kauplus avatakse tänavu mais ning Cortefiel pood novembris Riia Spice keskuses. 2015. aasta kevadel Tallinnas avatavas Panorama City kaubandus- ja meelelahutuskeskuses on plaanitud Cortefiel, Springfield ja women’secret poodide avamised. 

Baltikumis Grupo Cortefiel kaubamärke frantsiisilepingu alusel esindava KarKat Fashion Group direktor Karinee Sildniku sõnul on maailmas populaarsete brändide edu kindel ka Baltimaades. „Cortefiel, Pedro del Hierro, Springfield ja women’secret leiavad kõikides riikides ostjad, kes hindavad originaalsust, kvaliteeti, funktsionaalsust ja õiglast hinda. Tänaseks on antud kaubamärgid müügil juba enam kui 1900 kaupluses 65 riigis,“ lisas Sildnik.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara