Saksamaal ostavad uusi autosid üha vanemad inimesed

Eraisikutest uute autode ostjate vanus Saksamaal järjest kasvab: mullu oli nende keskmine vanus 52 aastat.

1995. aastast alates on ostjate keskmine vanus kasvanud kuue aasta võrra, vahendab auto24.ee Duisburgi/Esseni ülikooli poolt tehtud uuringut.

Kõige eakamad on Mercedeste ostjad: nende keskmine vanus on 56 eluaastat. Noorimad on aga Seati ostjad keskmise vanusega 44 eluaastat.

Vaid seitse protsenti autoostjaist on nooremad kui 30 eluaastat, samas on iga kolmas autoostja vanem kui 60 eluaastat.

Teadlaste hinnangul peegeldab see elanikkonna üldise vananemisega kaasnevaid arenguid, samuti väheneb auto kui staatusesümboli roll noorte seas.

Keretüübi põhjal on kõige nooremad ostjad kupeedel: siis on ostjate keskmine vanus 48,2 eluaastat. Sedaanide ostjate keskmine vanus on aga 55,8 aastat.

Osale arutelus

  • Indrek Kald

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara