Luksusbrändid tõstsid L’Oreali käivet

Maailma suurima kosmeetikatootja L’Oreali I kvartali käive ületas analüütikute ootused, kuna luksusbrändide nõudlus aitas professionaalsete toodete nõrkusest üle saada.

Käive kasvas aastaga 5,1%, 5,93 miljardile eurole. Analüütikud ootasid 5,85 miljardi eurost käivet. Ilma ülevõtmiste, üksuste müügita ja valuutakursi muutusteeta kasvas käive 5,5%.

„See ei ole üldse halb,“ ütles Exane BNP Paribasi analüütik Eamonn Ferry.

Käibekasvu veduriks oli L’Oreal Luxe üksus, mis müüs 8,1% mullusest enam kaupa.  Nõudlus kasvas tugevalt Hiinas ja USAs, kuid Lääne-Euroopa nõudlus oli kehv.

„Luksusäri läheb Hiinas tõesti hästi,“ ütles juhatuse esimees Jean-Paul Agon eilses konverentskõnes analüütikutele.“ Üksuse esimese kvartali kasv Hiinas oli suurem 20 protsendist.  Üksusele oli üle maailma suurimaks probleemiks Lõuna-Korea.

Agon prognoosis, et üleilmne luksuskaupade turg kasvab tänavu umbes neli kuni viis protsenti.

Professionaalsete toodete üksuse käive vähenes 0,4% seoses raske olukorraga Lõuna-Euroopas. Kvartal oli oodatust raskem, eriti kvartali teises pooles.

Osale arutelus

  • Romet Kreek

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara