Phtopoint: sotsiaalmeedias peab olema pühendunud ja järjepidev

Photopointi turundusspetsialist Anni Proosa rääkis, et sotsiaalmeedia kanalites tuleb luua lugejale väärtust, olla järjekindel, integreerida kanaleid ja suhelda klientidega.

„Photopinti ajaveeb eristub selles osas, et kajastame huvitavaid teemasid laialt ning postitame asjakohast infot ja kirjutame kui sõbralt sõbrale,“ ütles Proosa. Lisades, et nad peavad enda blogi tehnika valdkonnas esimeseks, mille postitusi kasutavad ka meediaväljaanded.

Proosa kinnitab, et blogi pidamine on suur töö ja vaev. Kuid nad tunnevad, et see tasub ennast ära.

Blogis kajastatakse erinevaid erialaseid artikleid, tutvustatakse läbi video tooteid, näidatakse täpselt kuidas tooteid kasutatakse ehk karbist välja ja käed külge. Loomulikult leiab sealt kasutajate põhjalikud ülevaated toodetest, uudiseid, kuulujutte fotomaailmast ning kasulike vidinate tutvustusi.

Blogi ja facebooki on Proosa sõnul mõistlik omavahel integreerida, sest sedasi on võimalik saada uusi lugejaid. Photopointi facebooki leht on toodete tutvustamiseks, huvitavate blogi lugude väljatoomiseks, sooduskampaaniate tutvustamiseks ja fotograafide reportaažide ülevaate andmiseks. „Kui töötajad puhkavad, siis meie facebook ei puhka ning klientidele antakse pidevalt tagasisidet ning lahendatakse nende muresid,“ kinnitas Proosa.

Photopointi jaoks on sotsiaalmeedia väga oluline kanal ning sinna panustatud aeg on hästi kulutatud.

„Erinevates sotsiaalmeediakanalites saame tegeleda müügiga, ilma et müüks otse klientidele,“ ütles Proosa. Lisades, et kuna nad tegelevad ka blogis korraliku sisuloomega, siis on see Google’ist hästi leitav.

Proosa kinnitab, et lisaks otsesele rahalisele kasule, mis aitab tooteid müüa ja kliente juurde saada, on olemas ka pehmem kasu, mida on rahas raske mõõta. „Oleme kliendi jaoks alati kättesaadavad, suurendame ettevõtte mainet ja kasvatame klientide teadlikkust,“ tõi Proosa pehmema kasuna välja.

Photopoint on abivalmis ja klientidele alati kättesaadav , siis on suhteliselt suur tõenäosus, et nad tulevad tegema ka kordusostu.

Photopointi facebooki lehel on üle 50 000 fänni ning blogi külastab iga päev 1500 unikaalset kasutajat.

Nordic Digitali AS haldab  6 Photopointi kauplust. 2011. aasta ärikasum oli 123 399 eurot.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara