Autor: Maarit Eerme • 23. aprill 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Phtopoint: sotsiaalmeedias peab olema pühendunud ja järjepidev

Photopointi turundusspetsialist Anni Proosa rääkis, et sotsiaalmeedia kanalites tuleb luua lugejale väärtust, olla järjekindel, integreerida kanaleid ja suhelda klientidega.

„Photopinti ajaveeb eristub selles osas, et kajastame huvitavaid teemasid laialt ning postitame asjakohast infot ja kirjutame kui sõbralt sõbrale,“ ütles Proosa. Lisades, et nad peavad enda blogi tehnika valdkonnas esimeseks, mille postitusi kasutavad ka meediaväljaanded.

Proosa kinnitab, et blogi pidamine on suur töö ja vaev. Kuid nad tunnevad, et see tasub ennast ära.

Blogis kajastatakse erinevaid erialaseid artikleid, tutvustatakse läbi video tooteid, näidatakse täpselt kuidas tooteid kasutatakse ehk karbist välja ja käed külge. Loomulikult leiab sealt kasutajate põhjalikud ülevaated toodetest, uudiseid, kuulujutte fotomaailmast ning kasulike vidinate tutvustusi.

Blogi ja facebooki on Proosa sõnul mõistlik omavahel integreerida, sest sedasi on võimalik saada uusi lugejaid. Photopointi facebooki leht on toodete tutvustamiseks, huvitavate blogi lugude väljatoomiseks, sooduskampaaniate tutvustamiseks ja fotograafide reportaažide ülevaate andmiseks. „Kui töötajad puhkavad, siis meie facebook ei puhka ning klientidele antakse pidevalt tagasisidet ning lahendatakse nende muresid,“ kinnitas Proosa.

Photopointi jaoks on sotsiaalmeedia väga oluline kanal ning sinna panustatud aeg on hästi kulutatud.

„Erinevates sotsiaalmeediakanalites saame tegeleda müügiga, ilma et müüks otse klientidele,“ ütles Proosa. Lisades, et kuna nad tegelevad ka blogis korraliku sisuloomega, siis on see Google’ist hästi leitav.

Proosa kinnitab, et lisaks otsesele rahalisele kasule, mis aitab tooteid müüa ja kliente juurde saada, on olemas ka pehmem kasu, mida on rahas raske mõõta. „Oleme kliendi jaoks alati kättesaadavad, suurendame ettevõtte mainet ja kasvatame klientide teadlikkust,“ tõi Proosa pehmema kasuna välja.

Photopoint on abivalmis ja klientidele alati kättesaadav , siis on suhteliselt suur tõenäosus, et nad tulevad tegema ka kordusostu.

Photopointi facebooki lehel on üle 50 000 fänni ning blogi külastab iga päev 1500 unikaalset kasutajat.

Nordic Digitali AS haldab  6 Photopointi kauplust. 2011. aasta ärikasum oli 123 399 eurot.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757