Millal viimati oma töötajaid tänasite?

Äripäeva Juhtimise lisa uuris ettevõtjatelt, et millal nad oma töötajaid tänasid ja kui oluliseks nad seda peavad?

Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp

Töötajatele positiivse tagasi side andmine ja nende tänamine on väga oluline. Tänu võib olla nii konkreetne ja personaalne kui ka laiemapõhjaline.

Näiteks toimuvad ettevõtetes kõiki töötajaid koondavad suured infokoosolekud, kus tehakse vahekokkuvõtteid, kiidetakse ja tänatakse töötajaid. Samuti tänatakse töötajaid heade tulemuste eest temaatilistel töökoosolekutel.

Tänu ja kiitust kannavad ka ettevõtete siselehed, parima teenindaja konkursid ning aasta inimeste valimised erinevates valdkondades, tööjuubilaride ja juubilaride õnnitlemine ning tänamine. Oluline on ka klientide kiitus ja tänu, mida avaldame siselehes.

Juhi tagasiside ja tänu on väga olulised. Head sõnad õigel ajal jäävad inimestele pikaks ajaks meelde ja motiveerivad. Personaalseid kiitusi ja tänusõnu on õnneks põhjust edasi anda iga päev. Laiemalt oli viimati töötajaid põhjust tänada eduka Kaubamaja Ostu ralli puhul.

Rimi Eesti tegevjuht Anders Lorentzson

Usun, et edukas saabki olla pigem selline juhtimisstiil, mille puhul tõstetakse esile positiivseid saavutusi, mitte ei rõhutata kehva tulemust. Lisaks olen seisukohal, et tööl peab olema lõbus. Mida meeleolukam ja lõbusam on töökliima, seda paremaid tulemusi on ka oodata. Seepärast proovin oma meeskonnas alati hoida üleval head tuju ja kiidan töötajaid igal võimalusel, isegi, kui see on vaid õlapatsutus.

Näiteks kiitsin mõni päev tagasi Viimsi mini-Rimi kaupluse juhti fantastilise tulemuse eest kaupluse avamise perioodil.

Eesti Energia müügi- ja teenindusdirektor Sten Argos

Tänu ja hea sõna on väärtus omaette. Tänu peab olema siiras ja teenitud. Tänada selle pärast, et kuskil õpikus on nii kirjas, ei ole mõtet.

Mulle on omane tänada üksikuid töötajaid nii väikeste asjade eest kui ka kõiki oma divisjoni töötajaid, kui oleme millegi suurega hästi hakkama saanud. Teen seda nii personaalselt kui ka avalikult, nii suuliselt kui ka kirja teel. Kui ikka tunnen siirast uhkust oma tiimi üle, siis seda ka nii välja ütlen.

Mulle meeldivad ka veidi kiiksuga tänud. Selleks võib olla näiteks raskel hetkel kõigile nimeline ja pühendusega vitamiinipurk, personaalne jook või ise kokku pandud puuviljakorv. Kui osta ise hulgi laost puuviljad ja ehitus poest lihtne korv, on tänu palju emotsionaalsem ja kulu väiksem, kui neid komplektina poest ostes.

Minu meeskonnas on nii palju häid inimesi, et kõiki väiksemaid põhjusi üles lugedes saaks internet täis ja trüki masinad ei suudaks nii palju ajalehekülgi trükkida.

Kalevi juhatuse esimees Kaido Kaare

Kalevis on töötajate tänamist ja meelespidamist alati äärmiselt oluliseks peetud. Iga aasta jaanuarikuus täname ja austame möödunud aasta parimaid töötajaid. Iga kuu täname ja peame meeles aga neid kalevlasi, kellel on selles kuus täitunud ümmargune arv tööaastaid ettevõttes. Tänusõnadega tehtud töö eest saadame pensionile oma eakaid kolleege.

Iga tipp- ja kesk astmening ka esmataseme juhi kohus on märgata ja tunnustada head tööd. Kuigi eestlased on suhteliselt kinnised ja kriitilise loomuga, tundub mulle siiski, et järjest enam on hakatud välja tooma ka positiivset ja tunnustama töötajaid senisest tihedamalt. See on väga oluline, kuna positiivne tagasiside annab töötajale kindlustunde, et ta on õigel teel, tema panust märgatakse ja peetakse oluliseks.

Tänamine ei too kaasa kulu, kuid kindlasti on see üks mõjusamaid motivaatoreid.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara