Club One kliendiprogrammiga on liitunud 1,5 miljonit klienti

Tallinnki püsikliendiprogramm Club One, mis on suunatud Tallinki erakliendile ja tema perele, on kuue aastaga tõusnud suurimaks lojaalsusprogrammiks Läänemerel ning hõlmab kokku 1,5 miljonit klienti.

1. mail kuuendat tegutsemisaastat tähistanud Tallinki perekeskne püsikliendiprogramm Club One on 1,5 miljoni liikmega Läänemere suurim kliendiprogramm, mille liikmeskond kasvas viimasel aastal Eesti, Läti, Soome ja Rootsi lõikes 11%. Kõige kiiremini ehk 13% kasvas Club One programmis aastaga Eesti klientide hulk.

“Club One on üks suurimaid piirkonna püsikliendiprogramme ka koostööpartnerite võtmes – ettevõtteid, kes tagavad Club One liikmetele rahalisi soodustusi, on sadu. Club One’i suurimateks koostööpartneriteks on Tallinna Kaubamaja, Solarise keskus, Alexela bensiinitanklate kett, mitmed kultuurisündmused nagu Sõru Jazz, Tuletorni kontserdid ja PÖFF,” ütles Club One’i juht Kaidi Krimm.

Ühele kliendikontole registreeritakse ühe pere ehk leibkonna liikmed. Perele kehtib ühine kliendikonto, kuhu kogutakse boonuspunkte ning kliendikontoga kaasnevaid soodustusi saavad kasutada kõik pereliikmed.

Club One’i soodustused kehtivad nii reisipiletitele kui ka Tallinki ja Silja laevade kauplustes, restoranides ning baarides. Igalt ostult kogub Club One klient boonuspunkte, mida omakorda saab kasutada reisimiseks Tallinki ja Silja marsruutidel: mida rohkem reisitakse ning Tallinki teenuseid tarbitakse, seda kõrgemale tasemele tõustakse ning suuremaid soodustusi saadakse.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara