Angry Birdsi tootja tahab teenida rõivamüügilt

Ülipopi mängu Angry Birds loonud Soome firma Rovio Entertainment eeldab, et üle poole tulevasest müügist saadakse tarbetoodetelt nagu rõivad.

Soome ettevõttes moodustasid tarbekaubad 45% mullusest 199 mln dollarilisest müügist. See osakaal peaks kasvama, kuna Rovio müüb mängukangelaste piltidega T-särke ja mänguasju, ütles ettevõtte turundusdirektor Peter Vesterbacka täna Pekingis üleilmsel mobiilse interneti konverentsil, vahendab Bloomberg.

2003. aastal Rovios loodud ettevõte ei peatu vaid rõivastel, vaid laiendab videoteenuseid ning loob teemapargid Soomes, Hiinas ja Suurbritannias. Angry Birdsi on alla laaditud 1,7 miljardit korda ning see käib kaasas nutitelefonide ja tahvelarvutite võidukäiguga.

"Meil on läinud allalaadimistega ja tarbijate aktiivsusega hästi, kuid me ei ole mängukompanii," ütles Vesterbacka. Ettevõte plaanib lähitulevikus teemaparke kõikjal Hiinas, andmata praegu detailsemat infot.

Rovio ostis kaks aastat tagasi animatsioonistuudio ning on ehitanud selle Põhja-Euroopa suurimaks. Stuudio loob kuni kolmeminutilisi klippe ning neid videosid on laaditud alla esimese kuue nädalaga 150 miljonit.

Osale arutelus

  • Romet Kreek

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara