Maxima konkurentsinipp: pakkuda parimat hinda

Maxima jaoks on väga tähtis kampaaniatega pakkuda klientidele head hinda võrreldes konkurentidega.

Maxima valib kampaaniatesse tooted, mida kliendid soovivad osta ning kui palju ruumi on kaupluses uutele toodetele. Lehtmäe sõnul on väga tähtis kriteerium toodete valikul see, et Eestis enam ostetav toode peab Maximas müügil olema.

„Tiheda konkurentsi tõttu jaeturul, ei saa me konkurentidest tooteid kallimalt müüa ning seega on väga oluline pakkuda parimat hinda,“ ütles Lehtmäe. Lisades, et paljud tooted on müügil alla omahinna või siis null juurdehindlusega.

Maxima peab enda eeliseks iganädalased kampaaniad, mida kajastatakse ligi 400 000 tiraažiga kliendilehes. „Kliendilehes on väga hea võimalus uudistooteid reklaamida,“ kommenteeris Lehtmäe. Kampaanialehes on enimmüüdavates  kategooriates vähemalt üks toode, kus nad garanteerivad Eesti parima hinna.

Kliendilehe kokkupanemine algab 3-4 nädalat enne kampaania algust. Kliendilehe tooted valitakse Maxima ostuosakonna poolt, kes peab edastama enammüüdavamad-, hooaja- ja uudistooted turundusosakonnale, kelle vastutata on kliendilehe kokkupanek.

„Iga kliendileht omab eelarves kindlat käibenumbrit, et kui palju käivet peavad kliendilehe tooted Maximale tegema,“ kinnitas Lehtmäe.

Lehtmäe sõnul on Maxima jaoks käibe tagamine väga oluline. „Arvutame suhteliselt täpselt, kas kliendilehte planeeritavad tooted toovad soovitud käibe. Kui me seda ei näe, siis vahetame mõningad tooted kampaaniast välja,“ kinnitas Lehtmäe. Kinnitades, et kliendilehe kampaaniatoodete käibeprognoos võrreldes tegelikkusega erineb 1-2 protsenti.

Suure käibe tagamise eesmärgil on Maxima kampaaniad lühiajalised ning hinnapõhised. Lehtmäe sõnul on see peamiselt seetõttu, et suurimad müügid toimuvad kampaania esimesel nädalal ning nad soovivad klientidele pakkuda parima hinnaga tarvilikku ostukorvi.

 Kampaaniatooted moodustavad Maxima sortimendist 20 protsenti.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara