Baltika kaalub võimalust müüa oma poodides ka teiste brändide tooteid

Baltika turundusjuht Kati Kusmini sõnul kasutab ettevõte edaspidi ka frantsiisivõimalusi ning nüüd kaalutakse võimalust ka ise teisi brände oma poodides müüma hakata, kirjutab E24.ee.

«Eks iga ettevõte otsib efektiivsust ja meie leidsime, et frantsiisilepingud on üks võimalus oma tegevust efektiivsemaks muuta,» ütles Kusmin.

Tema sõnul on Baltika koduturuks kogu Baltikum ning kokku on kolmes riigis 80 poodi, mida võiks ehk veelgi targemalt ära kasutada. «Meil on olemas suhted ja toimiv organisatsioon ning tõesti kaalume seda, et ka ise mõne tubli brändi tooted oma poodidesse sisse võtta,» selgitas Kusmin.
 
Kasvu ootabki Baltika eelkõige frantsiisi suunal ning hulgimüügis välisturgudele.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara