Järsk kulude kasv sõi Silvano kasumit

Devalvatsiooni mõju on kadunud, mis on Silvano Fashion Groupi kulusid oluliselt tõstnud, mille tulemusel kahanes firma puhaskasum kolmandiku võrra.

Silvano teenis aasta esimese kolme kuuga puhaskasumina 3,527 miljonit eurot, mida on 33,9% vähem, kui aasta tagasi sama ajaga, teatas firma börsile.

Ettevõtte kolme kuu käive küündis 32,059 miljoni euroni, kasvades aastataguselt 29,088 miljonilt eurolt 10,2%. Hulgimüügi kogukäive kasvas 8,3% võrra ja jaemüügi käive 22,1% võrra. Müüdud toodanguga seostatud kulud kasvasid aastaga 16,95 miljoni euro pealt 21,87 miljoni euroni.

Silvano sõnul on devalvatsiooni positiivne mõju kuludele on kadunud seoses kasvanud kulutustega tööjõule, allhankijatele ja kommunaalteenustele ning mõningal määral ka Valgevenest hangitud materjalidele. Kontsern rakendab aruandluses hüperinflatsiooni mõju Valgevenes toimunud majandustegevusele vastavalt IAS 29 standardile.

Seisuga 31. märts 2013 ulatus konsolideeritud varade maht 86,221 miljoni euroni, seega võrreldes seisuga 31. detsember 2012 moodustas kasv 13,7%.

Võrreldes 31. detsembriga 2012 kasvasid nõuded ostjate vastu 4,851 miljoni euro võrra ja moodustasid 2013. aasta 31. märtsi seisuga 19,597 miljonit eurot. Varude saldo kasvas 1,763 miljoni euro võrra moodustades 2013. aasta 31. märtsi  seisuga 26,361 miljonit eurot. Ostjate tasumata arvete ja varude saldo kasv vastas ärivaldkonna hooajatrendile.

Lühiajalised kohustused suurenesid 2013. aasta I kvartalis 3,279 tuhande euro võrra. Lühi- ja pikaajalised laenukohustused suurenesid 8000 euro võrra ulatudes 2013. aasta 31. märtsi seisuga 55 000 euroni (on seotud OAO Junonaga).

Enamus 2013. aasta I kvartali müügist on seotud Venemaaga, s.o 19,644 miljonit eurot, mis moodustas 61,3% kogukäibest. Müügimahult järgmine piirkond oli Valgevene, kus käive ulatus 7,434 miljoni euroni, mis moodustas 23,2% kogukäibest (nii jae- kui ka hulgimüük kokku). Muude turgude kogumüügist (2,288 miljonit eurot) peamise osa moodustas müük Kasahstanis ja Moldovas.

31. märtsi 2013 seisuga tegutses Milavitsa ja Lauma Lingerie kaubamärkide all kokku 598 kauplust. Kontserni oma jaemüügiketid tegutsesid Valgevenes ja Lätis. 2013. aasta I kvartali  lõpu seisuga opereeris kontsern 58 kauplusega. 2013. aasta 31. märtsi seisuga tegutses Milavitsa tootemargi all 512 kauplust, mida haldasid Milavitsa äripartnerid Venemaal,  Ukrainas, Moldovas, Kasahstanis, Usbekistanis, Kõrgõzstanis, Lätis, Aserbaidžaanis, Armeenias, Saksamaal, Lõuna-Aafrikas, Leedus, Eestis, Gruusias, Araabia Ühendemiraatides, Iraanis, Sloveenias,  Belgias ja Itaalias.

I kvartalis kasvas kaupluste arv 16 võrra. Lisaks sellele tegutses 2013. aasta 31. märtsi seisuga ka 33 Lauma Lingerie kauplust, mida haldasid Lauma Lingerie äripartnerid Leedus, Lätis, Eestis, Valgevenes ja Albaanias. Lauma Lingerie puhul kontsern ootab lähitulevikus uute kaupluste avamist Venemaal.

2013. aasta 31. märtsi seisuga oli kontsernil 3 215 töötajat, neist 382 töötas jaemüügi segmendis. Ülejäänud töötajad tegutsesid tootmise, hulgimüügi-, haldus- ja tugiteenuste valdkondades.

Kontserni 2013. aasta I kvartali palgakulu koos maksudega oli 6,506 miljonit eurot. Kontserni juhtkonna võtmeisikute töötasud, sealhulgas tütarettevõtete võtmeisikute tasud, moodustasid kokku 167 000 eurot.

Osale arutelus

  • Fredy-Edwin Esse, California

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara