Koostöö Prismaga ladusaim

Jaekettide seminari arutelude käigus selgus, et tootjad hindavad suurtest kaubanduskettidest enim koostööd Prisma Peremarketiga.

Jaekettide seminari moderaatori Aira Tammemäe küsimusele, miks Prismat kiidetakse, kõlasid publikust märksõnad, et ketiga on hea suhelda, seal ollakse hea suhtumisega, peetakse kokkulepetest kinni ega muudeta ootamatult lepingutingimusi. Osa tootjaid, kelle toodete müügist on Prisma keeldunud, tõid välja ka selle, et erinevalt teistest kettidest annab Prisma tagasisidet, miks konkreetne toode nende ketti ei sobinud ning mida peaks selleks tegema, et sortimenti pääseda.

Prisma Peremarketi kaubandusdirektor Jorma Rautanen ütles, et nn sordimendiaknad on sõltuvalt kategooriast kaks kuni viis korda aastas. “Ostu- ja siirdehinnad on paigas terve perioodi, samuti on sordiment ja kampaaniatooted kinnised terve perioodi,” viitas Rautanen raudsele süsteemile nende grupis.

Prisma Peremarketi kaubandusdirektori Jorma Rautaneni soovitused tootjale

  • Uuri, kas selline toode on juba sordimendis.
  • Toode kohalikule turule.
  • Hind olgu soodsam kui müügis oleval tootel.
  • Kvaliteet olgu parem kui senisel tootel.
  • Uudsus – toode, mida ei ole veel turul.
  • Saadavus peab olema 100% terve perioodi.
  • Logistika on oluline osa tarneahelas, ära unusta seda.
  • Sihikindlus – kui saad eitava vastuse, siis ära loobu, küsi, miks nii juhtus, ja tee vajadusel muudatused.

Osale arutelus

  • Kadri Põlendik

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara