Autor: Maarit Eerme • 14. mai 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Atria müüs esimese kuuga 31,5 tonni retrovorsti

Tarijatele meeldivad nostalgilised maitsed, mistõttu on Atria Eesti ASi Vastse Kuuste nostalgia vorstid olnud edukad ning tõid kaasa mõningase tarneraskuse.  

„Võtta Vastse-Kuuste tooteportfelli nõukaaegse retsepti järgi valmistatud vorstid, oli meie jaoks suur väljakutse – me ei osanud lõpuni aimata, kuidas enamus tänapäevaseid tarbijaid kunagised hitt-tooted vastu võtab,“ märkis Atria Eesti ASi juhatuse esimees Olle Horm.  „Praeguses ülitihedas lihaturu konkurentsis tuleb aga riske võtta, et uute toodetega välja paista ning eristuda. Tarbija jaoks on äratundmisrõõm hetkel kõige suurem rõõm," kinnitas Horm.

„Tänapäeva tarbija on väga teadlik, mida ta endale suhu pistab – eelistatud on naturaalsed maitsed ja koostisosad,” rääkis Atria Eesti ASi müügidirektor Meelis Laande.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757