Uus rakendus võimaldab kaupluste pakkumisi ise valida

Kristiine kaubanduskeskus käivitas Eesti esimese Facebooki rakenduse “Minu Moodi Kristiine”, mis võimaldab kliendil ise valida, milliste kaupluste uudiseid ja eripakkumisi tellida ja jälgida.

Kristiine kaubanduskeskuse turundusjuhi Kristi Seppeli sõnul võimaldab selline rakendus oluliselt piirata soovimatu reklaami laekumist ning annab samal ajal tarbijale võimaluse heade pakkumistega kursis olla.

“Iga Kristiine keskuse Facebooki lehekülje jälgija saab nüüd ise valida, milliste kaupluste kohta soovib ta personaalselt informatsiooni saada. Jaotasime kauplused liikideks, mis tähendab, et valikut saab teha ka valdkonniti - sõltuvalt sellest, kas klient soovib saada informatsiooni ilu- ja moetoodetest või hoopis spordi- ja kodukaupadest,” nentis Seppel.

Seppeli sõnul on erinevate kaupluste ja müüjate poolt saadetavate uudiskirjade ja kampaaniate info maht viimasel ajal tänu sotsiaalmeedia arengule hüppeliselt kasvanud ning tihtilugu ei märgata nende hulgas tõepoolest kasulikke ja vajalikke pakkumisi, mis annaksid võimaluse väljaminekute pealt oluliselt säästa.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara