Fazer Grupi presidendiks ja tegevjuhiks nimetati Christoph Vitzthum

Fazer Grupi nõukogu on nimetanud ettevõtte uueks presidendiks ja tegevjuhiks Christoph Vitzthumi, kes asub uuel ametikohal tööle hiljemalt 15. novembril 2013.

Praegu töötab Christoph Vitzthum Wärtsila kontserni täidesaatva asepresidendina, juhtides kontserni teenuste üksust. Tal on suur kogemus globaalsete ja äriliselt edukate organisatsioonide juhtimise alal. Ta toob Fazerisse endaga kaasa laialdased teadmised ja kogemused uute äristrateegiate väljatöötamise ning kliendikesksete äriorganisatsioonide juhtimise alal.

Enne Fazeriga liitumist töötas Christoph Vitzthum 18 aastat Wärtsilä kontserni juhtkonnas erinevatel ametikohtadel. Christoph Vitzthumil on suured ärialased kogemused ja ta on tõestanud, et suudab rahvusvahelises äris saavutada jätkusuutlikke tulemusi ja suurendada kasumit.

„Olen väga õnnelik võimaluse eest juhtida Fazerit, Soome juhtivat kaubamärki ja ühte oma valdkonna kõige hinnatumat ettevõtet. Fazeril on palju tugevusi ja suurepärased kasvuväljavaated ning ma ootan kannatamatusega, et saame koos Fazeri tiimiga viia ettevõtte uuele tasemele,” ütles Christoph Vitzthum.

2012. aasta oli Fazerile hea aasta – grupi käive oli 1,676 miljardit eurot, kasvades aastaga 6,4% ja tegevkasum moodustas 68,6 miljonit eurot. Fazer jätkab oma uue strateegia elluviimist ka 2013. aastal. Eesmärgiks on saavutada kasumlik kasv nii kodu- kui ka teatud kasvuturgudel. Käesolevaks aastaks prognoosib Fazer käibe kasvu ja 2012. aasta tulemusega võrreldavat kasumit.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara