Autor: Maarit Eerme • 21. mai 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kaubanduse klubi: Kuidas panna e-pood ja tavakauplus üksteise müüki täiendama?

14. juunil toimub Kaubanduse hommikuklubi Elionis, kus keskendutakse e-poe ja tavakaupluse müügi täiendamisele.

E-poodi võib sisuliselt luua igaüks, et kas sealt ka müüki tuleb, on omaette teadus. Teisalt, kui sul on e-pood juba olemas, siis kuidas panna see koos tavakauplusega üksteise müüki täiendama?

Seekordne Äripäeva kaubandusjuhtide teemaveebi www.kaubandus.ee kutsub külla Elioni, kus räägitakse Elioni kogemusest ja sellest, kuidas e-pood ning tavakauplus üksteise müüki täiendavad? Lisaks saab teada, milline peaks olema hästi töötab e-kauplus ning kuidas kaup kliendini toimetada soodsalt ja kiirelt.

Eriti oodatud: tegevjuhid, IT-juhid, turundusjuhid, e-kaubanduse juhid, arendusjuhid

(Klubi toimub reedel 14.juunil, algselt välja reklaamitud 13.juuni asemel - VABANDAME)

AJAKAVA:

10.00 – 10.30 Jae ja e-kaubanduse tulevik – Elioni eraklientide üksuse direktor Silver SoomreKuhu liigub e-kaubandus.

Kas kliendid hakkavad rohkem ostma?Millised on trendid Euroopas ja mujal maailmas?Kas e-poodide arendatakse tulevikus pigem sedasi, et arvestatakse tavapoodide kui showroomidega?

10.30 – 11.15 Kuidas e-pood ja tavakauplus panna koos rohkem müüma? Elioni e-kaubanduse ärijuht Jaanus Reinsalu

Kui suur on teie e-kaupluse käive tõusnud?Kuidas Elion arendab e-kauplust?Milliseid kampaaniaid tehakse, et kliendid ostaksid rohkem e-poest?Kuidas panna inimesed e-poest kaupu rohkem ostma.Kas eelistate pigem, et klient ostaks kauba e-poest või tavakauplusest?Milline peaks olema edukas e-poe ja tavakaupluse koostöö?

11.15 – 11.45 Milline peaks olema hästi töötav e-pood? Veebiagentuur Fenomen loovjuht Andres LaaspereKuidas läbi e-poe klientidele rohkem pakkuda?

Millised osad peavad olema hästi töötaval e-poel?Kuidas muuta e-pood kasutajasõbralikuks?

11.45 – 12.00 Kuidas toimetada kiiresti ja soodsalt kliendile kaup Eestis ja lähiriikides? Eesti Post Baltikumi logistikateenuste müügijuht Marita Mägi

Kuidas on võimalik läbi e-poe vallutada lähiturge?Millised võimalused on kliendile kiiresti kaup kohale tarnida?Kuidas hoida kokku saatmiskulude pealt?

Kaubanduse klubi toimub Elioni demo keskuses Endla 16, Tallinnas

Klubis osalemine maksab 69 eurot (km-ga 82,80)

Registreeruda saab SIIN

Lisainfo Maarit Eerme, telefon 51 44 884 või kirjutades [email protected]

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757