LPP Retail Estonia langetas hinda 20%

Suurimaks rõivamüüjaks kerkinud LPP Retail Estonia viis kaubamärkide Reserved, Mohito, Cropp ja House hinnad teiste turgudega samale tasemele, mis tähendab kohaliku lõpptarbija jaoks kuni 20% suurust hinnalangust.

“Hinnataseme ühtlustamine Euroopa Liidus on uus arengusuund jaekaubanduses ning meie ettevõtte sisseostu- ja hinnapoliitika muutmine on antud valdkonnas esimene Eesti turul tehtud samm," rääkis LPP Retail Estonia OÜ juhatuse liige Hendrik I. Pass.

"Nüüdsest kõigis EL-riikides, kus on esindatud LPP Groupile kuuluvad kaubamärgid, on kaubale paigaldatud ühtsed hinnasildid nii, et hinnatase näiteks Reservedi või Mohito kauplustes Tallinnas ei erine samade kaubamärkide hinnatasemest Prahas või Budapestis,” ütles Pass.

Pass lisas, et sõltuvalt erinevate valuutade kursist või erinevate riikide käibemaksu eripärast võib hindades küll esineda protsendipunktine vahe, kuid üldplaanis hindade tasemed ühtlustusid.

LPP Retail estonia juhatuse liikme sõnul näitavad Eestis läbiviidud kliendirahulolu uuringud, et kolmandik tarbijatest tahab näha poodides odavamaid hindu ning hindade ühtlustamine tähendab Eesti tarbijatele kuni 20% suurust hinnalangust, mis on Passi sõnul turu jaoks väga oluline, kuna puudutab väga laia tarbijaskonda – eelmisel aastal külastas Eestis asuvaid LPP Retail Estonia kauplusi kokku umbes 6 miljonit inimest, kes sooritasid enam kui 708 000 ostu ning soetasid enam kui 1,1 miljonit toodet.

LPP Retail Estonia OÜ on juhtiv rõivaste jaekaubanduse ettevõte Eestis, mis toob maale Reserved, Mohito, House ja Cropp kaubamärke ning haldab üle 8000 ruutmeetri kaubanduspinda. Firma annab Eestis tööd kokku 164 inimesele. Oma esimese Reservedi kaupluse avas ettevõte 2002. aasta veebruaris.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara