Kuidas sünnib ostuotsus?

Kas teadsid, et keskmine Eesti tarbija valib kaupluses jogurti puhul 9 brändi vahel?

 

 

 

 

 

 

 

 


Keskmine Eesti tarbija valib kaupluses:

  • Jogurti puhul 9 brändi vahel
  • Kohupiimakreemide puhul 5 brändi vahel
  • Kartulikrõpsude puhul 4 brändi vahel
  • Küpsiste puhul 5 brändi vahel
  • Juustude puhul 9 brändi vahel
  • Keeduvorsti puhul 5 brändi vahel
  • Kohvi puhul 6 brändi vahel
  • Siidri puhul 2 brändi vahel

Allikas: TNS Emori uuringueksperdi Jaana Helmi ettekanne 22. mai Best Marketing Club'is. Jana keskendus oma ettekandes ostuotsuse mõjuritele ning selgitas, kuidas nende teadmine aitab turundajatel otstarbekalt kommunikatsiooni suunata ning edasiliikumiseks õiget strateegiat valida.

 

Osale arutelus

  • Silja Oja

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara