Kuidas sünnib ostuotsus?

Kas teadsid, et keskmine Eesti tarbija valib kaupluses jogurti puhul 9 brändi vahel?

 

 

 

 

 

 

 

 


Keskmine Eesti tarbija valib kaupluses:

  • Jogurti puhul 9 brändi vahel
  • Kohupiimakreemide puhul 5 brändi vahel
  • Kartulikrõpsude puhul 4 brändi vahel
  • Küpsiste puhul 5 brändi vahel
  • Juustude puhul 9 brändi vahel
  • Keeduvorsti puhul 5 brändi vahel
  • Kohvi puhul 6 brändi vahel
  • Siidri puhul 2 brändi vahel

Allikas: TNS Emori uuringueksperdi Jaana Helmi ettekanne 22. mai Best Marketing Club'is. Jana keskendus oma ettekandes ostuotsuse mõjuritele ning selgitas, kuidas nende teadmine aitab turundajatel otstarbekalt kommunikatsiooni suunata ning edasiliikumiseks õiget strateegiat valida.

 

Osale arutelus

  • Silja Oja

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara