Autor: Silja Oja • 23. mai 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas sünnib ostuotsus?

Kas teadsid, et keskmine Eesti tarbija valib kaupluses jogurti puhul 9 brändi vahel?

 

 

 

 

 

 

 

 

Keskmine Eesti tarbija valib kaupluses:

Jogurti puhul 9 brändi vahelKohupiimakreemide puhul 5 brändi vahelKartulikrõpsude puhul 4 brändi vahelKüpsiste puhul 5 brändi vahelJuustude puhul 9 brändi vahelKeeduvorsti puhul 5 brändi vahelKohvi puhul 6 brändi vahelSiidri puhul 2 brändi vahel

Allikas: TNS Emori uuringueksperdi Jaana Helmi ettekanne 22. mai Best Marketing Club'is. Jana keskendus oma ettekandes ostuotsuse mõjuritele ning selgitas, kuidas nende teadmine aitab turundajatel otstarbekalt kommunikatsiooni suunata ning edasiliikumiseks õiget strateegiat valida.

 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757