33% müügikäibest tuleb läbi kampaaniate

Nielsen ScanTrack uuringu kohaselt  moodustas 33% jaemüüjate müügikäibest erinevad kampaaniad, mida võib pidada üpriski suureks näitajaks, ütles Nielsen Eesti tegevjuht Margo Kurisoo

Kurisoo sõnul on kampaaniad muutunud jällegi mõistlikumaks, sest ScanTracki uuringu kohaselt pakuti keskmiseks soodustuseks 18%, mis aasta varem oli 20.

Uuringu kohaselt paranes ka kampaaniate tulemuslikkus (55%), ehk siis klient ostis kauplusest tooteid just tänu kampaaniale.

Kurisoo tõi välja, et kohvi on kampaaniatest enim mõjutatud toode, kus 58% kogu kohvimüügist toimus kampaaniate ajal. Toote keskmine allahindlus 2012. aastal oli 24%. Šampoonide käibe puhul oli 35% kampaaniamüügist, mis olid väga efektiivsed.

Nielsen ShopperTrends uuringust selgus, et 2012. aastal lähevad 16% inimestest kindlasse poodi  spetsiaalselt kampaaniakaupa ostma. 35% inimestest ostavad kindlasti eelistatud toodet kampaania ajal ka siis, kui nad saavad selle soodsama hinnaga.

„Tarbijate jaoks ei ole enam suurt vahet, sest kõik jaeketid teevad kampaaniaid ja nad ei eristu selles osas üksteisest,“ kommenteeris Kurisoo.

Kurisoo sõnul saab toodete müügikasv tulla ainult tarbimise kasvades, läbi kampaaniate, konkureeriva brändi mitte eelistamine tulemusena. Selgitusena tähendab see seda, et klient valib olenemata toote brändist kampaanias oleva toote.

Lisaks saab müüki kasvatada ka seetõttu, et klient külastab spetsiaalselt just seda kauplust, kus parasjagu kampaania toimub ning tarbijatel on trend osta kaupa ette.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara