Kaubamaja Partnerprogrammi uuendamisel lähtuti KISS põhimõttest: Keep It Stupid Simple

Tallinna Kaubamaja kontserni Partnerprogrammi uuendamisel lähtuti KISS põhimõttest: Keep It Stupid Simple. Partnerprogrammi uuendamisest rääkis 22. mai Best Marketing Club hommikuseminaril Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats.

Täna on Kaubamajal 590 000 kehtivat Partnerkaarti ja üle 90% neist aktiivses kasutuses (mitte küll iga nädal, aga aasta lõikes - passiivseid kaardiomanikke peaaegu et ei ole). 62% kaartidest on naiste omanduses ja kasvab noorte osakaal, 54% kaardiomanikest elab Harjumaal.

Partnerprogramm on uuendatud Tesco ja Nectari lojaalsusprogrammide eeskujul. Uue boonusprogrammi väljatöötamiseks kaasati ka väliskonsultant Tescost.

„Otsustasime teha kõik muudatused kliendile väga lihtsalt arusaadavaks. Kehtima jäid kõik senised soodustused: 5% püsisoodustus ja 10% sünnipäevasoodustus Kaubamajas, ABC Kingas ja I.L.U.-s. Llisandus uus boonusprogramm, tänu millele teenib ostja iga ostuga tükikese järgmisest, mis tähendab, et klient teenib iga ostuga järgmise ostu jaoks raha ja pöörab oma kulud tuluks. Mugavusteenusena on lisandunud  e-ostutšeki lahendus – hea abimees garantiiga toodete puhul, säilitades tšeki digitaalselt," rääkis Rene Paats.

Partnerprogrammi õppetund: Ka kõige lihtsamast muudatusest aru saamine võtab aega ning tegelik kommunikatsioon toimub kassades. Kui klient ega kassapidaja asjast aru ei saa, siis sinnapaika see lojaalsusprogramm jääbki. Lisaks kliendile peavad kõik töötajad, kõikidel tasanditel kogu kontsernis saama aru programmi sisust ja kasust ning uskuma sellesse.

Tallinna Kaubamaja Partnerprogrammi partneragentuur on Taevas Ogilvy.

 

Osale arutelus

  • Silja Oja

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara