Wal-Martil probleeme kauba väljapanekuga

USA jaekaubanduskett Wal-Mart tunneb survet, kuna pole võimeline adekvaatelt täitma poeriiuleid, mis on pannud kaupluste juhatajate sissetulekuid siduma selle teemaga.

Ettevõte on palganud välisaudiitori, et hoiatada töötajaid, kleepides riiulitele neoonrohelisi punkte, vahendab Bloomberg.

Selle aasta alguses kirjutas Bloomberg, et Wal-Martil on raskusi poodides tühjade riiulitega, kuna vähendati töötajate arvu poe kohta. See on läinud ettevõttele maksma müügis ning on peletanud minema pettunud ostjaid. Aprillis alustas Florida konsultatsioonifirma Acosta rohelise punkti programmi Wal-Marti USA poodides, olles eelnevalt poeriiulitel oleva kauba olemasolu auditeerinud, rääkimata aga töötajaile, mis kaupu jälgitakse.

"See on nagu Tiffany, kus kvaliteet langeb," ütles Stephen M. Ross Michigani ülikooli ärikoolist. "See on põhiline. Kui te ei ole võimelised jaekaubanduses juhtima laovarusid, siis te ei sobi juhtima jaekaubandust."

Acosta audit puudutas 700 olulisemat müügiartiklit, mis aitab saavutada nende kõrgem kättesaadavus. Wal-Marti poodides on müügil umbes 142 000 nimetust tooteid.

"Kauplusejuhataja pani igast osakonnast kellegi rohelisi punkte kleepima (lisaks Acosta töötajatele)," ütles Stu Ruzbacki, kes vallandati vaidluse tõttu poe juhatajaga. "Nad panid ühe minu tiimist seda tööd tegema. Ta oleks võinud panna kaupa müügiks välja, kuid nüüd kleebib ta terve päeva kleepsusid."

Connecticutis Putnamis töötav Wal-Marti kassapidaja Matt Davis ütles, enamus roheliste punktide juures olevaid kaupu oli poes tegelikult olemas või oli isegi poes liiga palju, kuid riiulites neid ei olnud.

Osale arutelus

  • Romet Kreek

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara