UK jaekett luurab salenejate ostuharjumuste järele

Suurbritannia suurim rahvusvaheline jaekett Tesco plaanib luurata oma dieeti pidavate klientide ostuharjumusi, et neid nõustada, kuidas tervislikumalt süüa.

Tesco kasutab kliendikaardisüsteemi andmeid, et näha, kes on ostnud endale suure kalorisisaldusega toitu ning pakub 16 miljonile Clubcardi omanikule tervislikumate toodete vautšereid või jagab kergemaid toidretsepte, et võidelda ülekaalulisuse epideemiaga.

Tesco juht Philip Clarke ütles, et kliendid vajaksid laiemat valikut, mitte seda, et neid soovimatute ettepanekutega pommitatakse. Supermarketi infotehnoloogid on juba ehitanud online süsteemi, mis mõõdab, kuidas klientide harjumused pärast nn terviseprogrammi muutuvad. 

Lisaks teeb Tesco jõupingutusi selle nimel, et vähendada toidukoguseid, mida iga pere aastas minema viskab.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara