Rimi võttis tulevase juhi programmi kolm inimest

Rimi korraldatud tulevase juhi programmi otsustati vastu võtta 3 inimest, kellest võivad saada tugevad juhid kauplustesse kui ka kontorisse.

Rimi Eesti Food kommunikatsioonispetsialist Katrin Batsi sõnul on tulevase juhi programmi eesmärk leida säravaid kandidaate, kes Rimi soovib koolitada tulevasteks kaupluste juhtideks. „Pärast seitsmekuulist programmi läbimist on osalistel võimalik liituda mõne kaupluse juhtkonnaga kas tugiüksuse-, teenindusjuhina või hoopis kaupluse juhatajana.“

Tulevase juhi programmi raames saavad õppurid ülevaate kõikidest Rimi Eesti Foodsi osakondadest ja Rimi Baltikumi funktsioonidest. Lisaks teevad õppurid paarinädalased praktikad igas Rimi osakonnas ning aegajalt osalevad parema tööprotsesside ülevaate saamiseks Rimi Baltikumi seminaridel.

„Seitsme õppekuu jooksul ning osaliselt ka pärast programmi lõppu läbivad osalised spetsiaalselt tulevase juhi programmi jaoks kokku pandud koolitusel Riias Stockholm School of Economics’is,“ ütles Bats.

Rimi otsustas sel aastal programmi vastu võtta 3 inimest, kuigi sooviavaldusi oli 40 ringis. „Aeg on aga näidanud, et kui säravaid kandidaate on rohkem, võib liitujate arv kujuneda ka suuremaks,“ kinnitas Bats.

Seitsme aasta jooksul, mil tulevase juhi programm on rakendunud, on Rimi saanud ettevõttesse 10 säravat juhti. Bats kinnitas, et loomulikult on olnud ka lahkujaid, ent tahame uskuda, et parimad on jäänud ning teinud märkimisväärset karjääri.

„Kõik programmis osalejad on tasustatud, kuid täpset palganumbrit ei tahaks avalikustada, aga võin öelda, et nende töötasu on üle keskmise Eesti palga,“ ütles Bats.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara