Klick Eesti: netimüük on kasvanud kuni 100%

Digikaupade müüja Klick Eesti ASi juhi Marko Kalve sõnul on neil netimüük kasvanud oluliselt rohkem kui näitab värske jaemüügi statistika.

„Meie müük on kasvanud kuni 100% ja aprillis kasvas vähemalt 50%. Varasematel aastatel ei ole internetimüük väga suur olnud, seega 50% kasv ei ole eriline saavutus,“ kinnitas Kalve.

Tema sõnul ei saa täheldada, et poes ostetakse vähem, internetimüük tekib lihtsalt juurde. „Meil on poode palju - iga inimese koduteele jääb üks Klicki pood,“ tõdes Kalve.

Internetis on lihtsam vormistada järelmaksutaotlust, kuid poes viitsitakse ka käia, lisas Kalve. „Internetis on palju häid pakkumisi, mida poes näiteks ei ole,“ märkis Kalve.

Tema sõnul sellist aega kindlasti ei tule, kus poed kinni pannakse ja ostetakse ainult internetist. „Ilmselt osakaal internetis suureneb. Viie ja kümne aasta perspektiivis on kindlasti netimüügis olulised muudatused, aga lähima paari aasta jooksul pigem mitte,“ ütles Kalve. 

Kalve sõnul juhtub ka seda, et inimesed vaatavad poes toote välja ja vormistavad hiljem ostu interneti teel või ostetakse sama kaup välismaalt. „Kohati on välismaa hinnad soodsamad küll, aga mitte alati. Välisostuga ei pruugi saada garantiid, mis on oluline - kohaliku müüja käest on seda lihtsam saada,“ sõnas Kalve.

Aprillis suurenes jaemüük enim kasutatud kaupade kauplustes ning väljaspool kauplusi (kioskites, turgudel, otsemüük), kus jaemüük kasvas aastaga poole võrra (50%). Keskmisest enam suurenes aprillis jaemüük posti või interneti teel (kasv 21%), majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes (kasv 16%) ning apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes (kasv 14%).

Osale arutelus

  • Alyona Stadnik

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara