Ostukorve ja -kärusid pestakse kord kvartalis

Puhastusettevõtted kinnitavad, et põhjalik ostukorvide ja -kärude pesu toimub kord kvartalis.

ISS Eesti müügi- ja turundusdirektor Kaupo Kalevi kinnitusel pestakse ostukorve ja kärusid vastavalt määrdumisastmele, kuid suurpuhastust teostatakse tavaliselt 1-4 korda aastas. „Kärusid ja ostukorve puhastatakse regulaarselt kaupluse töötajate poolt ning määrdunud inventar saadetakse igapäevaselt pesusse,“ kinnitas SOL Eesti eritööde osakonna juhataja Sven Mägi. Lisades, et kärusid pestakse täiendavalt kord kvartalis, mis on enamasti kaupluseketi eritöödeplaani üks osadest.

Ostukorvide ja kärude pesuks kasutatakse mõlema ettevõtte sõnul survepesu meetodit ning kergem puhastus tehakse niiske lapiga. Mägi lisas, et enamasti toimub pesu välitingimustes. „Töödega alustatakse varahommikul, sest enne kaupluse avamist peavad olema kärud kuivad ja kasutamiseks valmis,“ sõnas Mägi.

Ostukorvide pesuks kasutab SOL Eesti käsipesu või nõudepesumasinat ning vajadusel viiakse korvid ka kliendi juurest ära. „Korraga pestakse umbes 200 ostukorvi,“ ütles Mägi.

Korvide pesutihedus sõltub sellest, milline on kaubavalik, toodete pakend ja klientide ning kärude/korvide suhtarv.

Kaks soovitust:

- Kärusid ja ostukorve tasub kasutada sihtotstarbeliselt (lapse transpordivahend on lapsevanker ja ei tasuks jalgupidi ronida seal, mis on mõeldud toidu hoidmiseks).

- Ostukorve ja –kärusid pesta regulaarselt, mis võimaldab mustuse kergemalt ja kiiremalt eemaldada.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara