Automüük viie kuuga plussis 8%

Uute autode müük kasvas viie kuuga 8% võrra. Mai, mil müüdi 1997 uut sõiduautot, oli automüüjaile tänavu parim kuu.

Tarbesõidukite ehk vedudeks mõeldud autode müük kasvab sõidukeist kiiremini. Tänavusi ja möödunud aasta sama perioodi võrdluses on tarbesõidukite müüginumbrid kasvanud 20%, teatab Eesti Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liit (AMTEL).

"Põhjus antud tõusus, pärast drastilist langust majanduskriisi ajal, peitub selles, et enne masu ostetud tarbesõidukite kasutusaeg on lihtsalt täis saanud,“ arvab viimastel kuudel tarbesõidukite turul liidrite seas püsinud Citroeni esindaja Veho Eesti juhatuse esimees Ando Nõel. „See on indikaator, et majandus on siiski taastumas, või vähemalt ei lange enam. Ja kuna tarbesõidukeid on hakatud niipalju ostma, siis järelikult on ju kaupa, mida vedada, ja teenuseid, mida pakkuda.“

Automarkide pingerivi esikolmik püsis mais eelmise kuuga - parimad olid taas Toyota 285 sõiduautoga, Honda 183 autoga ja Volkswageneid müüdi 178. Enim ostetud mudelite esikolmikus hõivasid kaks esimest rida Honda mudelid, CR-V maastureid eelistasid kliendid 86 korral ja Civicu kasuks langes valik 76 korral. Teist kohta jagas Toyota Avensis, samuti 76 müüdud autoga.

Tarbesõidukite turul hõivasid seekord kaks parimat kohta PSA kontserni margid, Peugeot müüs kokku 66 sõidukit ja Citroen 60. Kolmandaks tõusis Mercedes-Benz 42 autoga ja seda osaliselt tänu edukale veoautode müügile. Veoautode segmendis oli edukaim Volvo 31 veokiga edestades Mercedest (19) ja Scaniat (18). Kokku müüdi maikuus uusi tarbesõidukeid 361.

Osale arutelus

  • Rivo Sarapik

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara