Tarbijakaitse andis soovitusi mainekahju vältimiseks

7. juunil toimus Kaubanduse klubi Tarbijakaitsega "Kuidas vältida ettevõtte mainekahju?", kus osalesid uudiskirjaga liitujate vahel loositud isikud.

Hommikuklubis rääkis Tarbijakaitseameti kaubandustalituse juhataja Anneli Nagel tarbijakaebuste lahendamisest ning müügigarantii pakkumisest.

Teise teemana käsitles Nagel tähelepanelikust ja vastutustundlikust jaekaupmehest, mis tähendas hindade erinevust kassas ja müügisaalis. Lisaks pööras Nagel suurt tähelepanu toodetel olevate siltide loetavusele ning hoiatustele, mis peavad olema tarbijatele kergesti arusaadavad.

Päeva viimase ettekande tegi Tarbijakaitseameti jurist Kadi Raudsepp, kes tõi välja ebaausate kauplemisvõtete kasutamise näited Eesti jaekaubanduses.

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara