Bauhof: teeme kampaaniat 365 päeva aastas

Bauhofi turundusdirektori Britte Maidra sõnul on raadioreklaam neile oluline ja stabiilse osakaaluga.

"Üritame labasusi vältida, küll aga olla originaalsed. Mis meid eristab – me müüme praktilisi asju. Inimesed, kes kipsplaati ostavad, on lihtsad inimesed. Nad ei taha kuiva teksti. Oleme võtnud endale huumorimeelega müügikeele," rääkis Maidra Best Practice'i seminaril "Kuidas raadioreklaami abil rohkem müüa?".

Maidra sõnul on raadioreklaam protsentuaalselt läbi aastate suhteliselt stabiilse osakaaluga, kasv ja langus võrreldes eelmiste perioodidega kõigub aga tublisti ning peegeldab aastate lõike üldist meedia- ja majanduseseisu.

Samas on raadio osakaal võrreldes kogu meediaturuga ehitusmaterjalide kaupluste kategoorias tunduvalt suurem – kuid ka kõikumine aastate lõikes on suurem. "Muutused võrreldes eelmiste perioodidega peegeldavad majanduse üldseisu pigem "tagurpidi"," märkis Maidra.

Eriti oluline on raadioreklaam Bauhofi jaoks aiahooaja alguses. Samuti jälgitakse väga pingeliselt konkurentide tegevusi. "Kui konkurent on intensiivselt Kuku raadios, siis peame meiegi seal olema," kinnitas Maidra. Ta lisas, et ettevõte teeb kampaaniat 365 päeva aastas.

Bauhofi turundusdirektori saadud õppetunnid ja soovitused on järgmised:

• Hoia sama keelt kõigis kanalites, sh raadios.

• Ära kasuta "raadioreklaami" hääli.

• Kirjelda toodet – asenda pilt sõnadega.

• Ühes klipis kasutatavad tooted peavad olema omavahel seotud.

• Ära kasuta negatiivseid tundeid, assotsiatsioone, tekitada võivaid olukordi, hääli.

• Ratsionaalsed ostud, emotsionaalsed otsused.

• Eristu!

Best Practice'i seminaril "Kuidas raadioreklaami abil rohkem müüa?" rääkisid ettevõtted raadioreklaami parimatest praktikatest.

Osale arutelus

  • Laura Mallene

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara