Veho: raadioreklaami kuulaja veedab veebis märksa kauem aega

Veho Eesti ASi turundusjuhi Karin Eegi sõnul on raadioreklaam efektiivne – raadiokuulaja veedab veebilehel märgatavamalt kauem aega.

Raadio ja internet on Eegi sõnul meediamiksis kõige suurema osakaaluga – seda eriti hinnakirjades. Raadio osakaal meediaeelarves jääb 30 ja 40 protsendi vahele, sõltudes konkreetsest sõnumist, rääkis ta Best Practice'i seminaril "Kuidas raadioreklaami abil rohkem müüa?".

"Autosalongi tuleb inimene, kes on teinud mingi eeltöö. Ja eeltöö teeb inimene veebis. Raadioga saame aga suunata inimese veebi," kirjeldas Eek. "Oleme teinud ka analüüsi. Google analyticsi abil selgus, et 2013. aasta esimesel viiel kuul tuli raadiokuulaja veebilehele konkreetse eesmärgiga, veedab oluliselt kauem aega kui inimene, kes satub sinna veebibänneri alusel."

Keskmiselt vaatab raadiolkuulaja läbi seitse veebilehte – ligi kaks korda keskmisest enam. Korduvaid külastusi on 60 protsenti võrrelduna tavalise 40 protsendiga.

Samuti oleme alustanud sageli kampaaniat just raadiosõnumiga, lisas Veho Eesti turundusjuht.

Best Practice'i seminaril "Kuidas raadioreklaami abil rohkem müüa?" rääkisid ettevõtted raadioreklaami parimatest praktikatest.

 

Osale arutelus

  • Laura Mallene

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara