Lähiaastate e-kaubandus on innovaatilisem

Elioni E-kaubanduse ärijuht Jaanus Reinsalu rääkis, et lähitulevikus hakkab e-kaubandus muutuma innovaatilisemaks ja klientide ostusooritus mugavamaks.

Reinsalu rääkis, et e-kaubanduse kasvu teeb võimalikuks majanduslangus, toodete hinnad, kaubavalik, tehnoloogia areng. Viimane tähendab seda, et tekivad uued ärimudelid, mille kaudu pakutakse klientidele tooteid. Lisaks suheldakse klientidega personaalsemalt ja oste on võimalik sooritada läbi mobiilside.

Lähiaastate muutused e-kaubanduses:

  • Suured e-kauplused teevad endale tavakaupluse kõrvale, et oleks mugavam klientidele kaup kätte anda ja pakkuda võimalust klientidel kaubaga otse tutvuda.
  • Hetkel ei ole oodata, et kauplused muutuksid muuseumideks ning kõik ostud sooritatakse internetist.
  • Mobiilsete seadmete areng ja appide kasutamine muutub aktuaalsemaks.
  • Toodete infot (laoseis, tubade arv jms) kuvatakse rohkem reaalajas, sest kliendid ootavad rohkem interaktiivsust.
  • Tippklassi klienditeenindus, mis tähendab kullerteenust pakkuva ettevõtte paindlikkust. Klient saab kauba kätte seal, kus ta parasjagu on.
  • Vestluse võimalus, kus klient saab otse küsida abi tehingu sooritamisel. E-poel peab olema valmisolek klienti kohe teenindada ning soov klienti aidata.
  • Tavapoodidesse hakkavad tekkima iseteeninduslikud kioskid.
  • Väga suureks mõjutajateks ostuotsuse tegemisel on sõprade arvamused ja ostuotsused. Mõjutajad saab integreerida läbi sotsiaalmeedia võrgustiku e-poodi, kus näiteks veebipoodi kuvatakse teade, et sinu sõber ostis selle eseme.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara