Maxima kahekordistas lihamüügi

Maxima supermarketites üle Eesti aprilli lõpus avatud kuus lihatsehhi kahekordistasid juba esimese kuuga nende kaupluste lihamüügi.

Oma kaubamärgi „Meistrite kvaliteet“ all lihatoodete tootmine on Maxima lihamüüki tublisti kasvatanud. Maxima kommunikatsioonijuhi Erkki Erilaidi sõnul avati poolteist kuud tagasi lihatsehhid Valga, Tartu, Võru, Pärnu ja Narva Maxima kaubanduskeskustes, eelmise aasta lõpust töötas tsehh Tallinnas Smuuli supermarketis.„Kuude tsehhi investeeriti üle 120 000 euro ning loodi ligi 40 uut töökohta,“ ütles Erilaid.

„Juba täna võib öelda, et investeering on end kuhjaga ära tasunud. Kui ühes Maxima XX supermarketis müüdi värskeid lihatooteid varem 7-8 tonni kuus, siis pärast tsehhide avamist on see kasvanud 14-16 tonnini."

Kogu Maxima kauplustevõrgus kasvas lihamüük maikuus uute lihatsehhide ja poodide rajamise toel aasta varasemaga võrreldes 50 protsenti. Erilaidi sõnul oli tarbijate nõudlust värskete lihatoodete järele selgelt tunda, kuid sedavõrd edukas müügikasv on turu üldist seisu arvestades üllatav. "Sellist käibe- ja mahukasvu ei osanud me kuidagi prognoosida, kuna konkurents lihatootjate vahel on väga terav ning ka lihatarbimine pole viimastel aastatel Eestis eriti kasvanud," märkis ta.

Erilaidi sõnul valmistatakse Maxima lihatsehhides igapäevaselt üle 90 erineva nimetusega pooltoote, mille tooraineks on suures osas eestimaine kvaliteetne liha.

Erilaid lisas, et prognooside kohaselt näitab ka juunikuu aasta varasemaga võrreldes märgatavat müügitõusu, seda tänu jaanipühadega seotud hüppeliselt kasvava lihatarbimisega. "Kui peab paika ilmaennustajate prognoos soojast, kuigi mõningate hoovihmadega jaanilaupäevast, siis võib prognoosida nädala lõpuks nii värskete, marinaadis kui ka pakendatud lihatoodete müügi kasvu kuni 100 tonnini päevas."

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara