Kuus toimetatakse postkastidesse üle 10 miljoni reklaami 

2013. aasta esimeses kvartalis toimetati postkastidesse 43 miljonit reklaami ehk keskmiselt 33 reklaami ühe elaniku kohta.

Otsepostituste populaarsuse põhjuseks peab Eesti Posti postiteenuste divisjoni juht Jaan Vainult seda, et TNS Emori viimase uuringu kohaselt pöörab postkastireklaamile tähelepanu pea kaks kolmandikku inimestest. „Otseposti märkab lausa 66,7% inimestest, samas on tavapäraselt kõige mõjusamateks peetavate tele-ja raadioreklaami puhul vastav näitaja madalam: 60,4 ja 45,3%,“ ütleb Vainult. „Otseposti saatmine kogub ettevõtetes populaarsust, kuna tegu on efektiivse kanaliga: inimesed tõesti loevad postkasti saabuvaid reklaame.“

Otsepost köidab ettevõtjaid ka seetõttu, et peale harjumuspärase trükireklaami annab see võimaluse edastada tarbijale näiteks tootenäidiseid, kliendikaarte või muud põnevat. Kõige aktiivsemalt kasutavad otseposti võimalusi elektroonikamüüjad, ehituspoed ja toidukaupluste ketid. Samuti on otsepost populaarne erakondade hulgas ning seda eriti just valimiste eel.

Otseposti populaarsuse varjukülg on see, et reklaamid võivad muutuda inimestele tüütuks. Aadressita reklaamist on kliendil võimalik loobuda kleepsu abil postkastil: Tellimata reklaami mitte postkasti panda. Eesti Posti kommunikatsioonijuht Inge Suder kinnitas, et otseposti saajaid pigem lisandub iga kuu juurde mitte ei jää vähemaks. Inimesed eemaldavad postkastidelt kleebiseid, mis keelavad reklaami postkasti panna.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara