Prisma jaaniaja müügihitt oli maitsestamata liha

"Maitsestamata ðaðlõkikuubikute müük ületas kõik meie ootused, müüsime seda kokku nelja päevaga üle 10 tonni," kommenteeris Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas poeketti müügitulemusi jaaniajal.

Lainas lisas, et aina rohkem ostjaid eelistab osta maitsestamata liha ja ise marinaadi teha. Liha ja ðaðlõkke müüs Prisma kokku umbes 60 tonni. "Kuna jaanipäeval eelistatakse siiski liha kalale, oli kala müük liha ja ðaðlõkimüügist oluliselt väiksem," lisas Lainas. Värsket kala osteti Prismast umbes 600 kilogrammi kanti.

Erinevaid grillvorste osteti ligi 9 tonni. "Enim ostetud vorstid olid Rakvere Lihakombinaadi ðaðlõkivorst lambasooles ja Maag Lihatööstuse Gruusia toorvorstikesed," ütles Lainas. Tema sõnul müüsid saðlõkkidest väga hästi ka eri tarnijate tooteportfellides olevad armeenia ðaðlõkid.

Õlut müüs Prisma kokku 77 000 liitri ja siidrit 16 000 liitrit. "Kõige enam osteti meilt tänavu Saku Originaal Pinti, teisel kohal oli A Le Coq Premium, kolmandal aga Corona õlu," selgitas Lainas.

"Varajane kartul müüs hästi, seda läks pea 10 tonni." ütles Lainas. Lisaks osteti palju arbuusi, kurki ja tomatit.

Kokkuvõttena tunnistas Lainas, et müük on võrreldes eelmise aastaga kergelt tõusnud. "Kui on pikad pühad, sõidab lõviosa inimestest Tallinnast ära ning pühade müügist saavad suurema osa just Tallinnast väljaspool asuvad kauplused," rääkis ta. Seetõttu näiteks Tallinna Prismades sooritati rohkem oste reedel ja laupäeval. "Samas Tartus ja Narvas olid aktiivsed müügipäevad ka pühapäev ning esmaspäev," lisas Lainas.

Siiamaani on käesoleva aasta müük läinud Prisma jaoks ootuspäraselt. "Oleme oma kogumüükidega ületanud jätkuvalt turu keskmist," ütles Lainas ja lisas, et prognooside ja tegeliku elu vahel esinevad kuude lõikes mõneprotsendilised kõikumised on normaalne nähtus. 

Prisma Peremarketi 2012. müügitulu koos käibemaksuga oli 212 miljonit eurot.

Osale arutelus

  • Inga Jakobson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara